Moj inbox je vsak dan poln

Vsako jutro ob kavi pregledam aktualne novice, nato pa se lotim še mailov. Na moje presenečenje je moj inbox vsak dan bolj poln. Glede na to, da sem si uporabniški račun ustvarila šele pred kratkim, mi nikakor ni jasno od kod vsem tem neznancem moj naslov. To je naslov, ki ga uporabljam več ali manj le za osebno rabo, v službi imam namreč drugega.

Uporabljam ga za vzdržavanje stikov s sorodniki in prijatelji, pa za kakšno naročilo produktov preko spletnih trgovin. Nikoli se ne naročam na nikakršne novice na raznih intrenetnih straneh.

In potem odprem mail in imam v rubriki promocije vsaj 10 novih sporočil dnevno, prav tako kakšno zaide v rubriko družabno. Večina jih je reklamnih verižnih newsletterjev, ki jih podjetja pošiljajo za svojo promocijo in prepoznavnost. To so nekatera podjetja za katera še v življenju nisem slišala.
No in danes sem se odločila priti stvarem do dna in ugotoviti kako ta podjetja pridejo do mojega e-mail naslova in kako to, da jih je vsak dan več med mojo pošto. Zelo spretni morajo namreč biti, da njihova sporočila ne zaidejo direktno med vsiljeno pošto.

No in sem parim poslala mail. Čisto vljuden s parimi direktnimi vprašanji. Glavno je bilo, od kod so dobili moje podatke. Čisto vsi so mi na tak ali drugače način poslali enak odgovor. Da se jim niti sanja ne, kako je moj naslov prišel med prejemnike, da se opravičujejo in da lahko pošiljanje newsletterjev prekinem s parimi kliki. Več kot jasno mi je postalo, da dejansko plačujejo ljudi, da za njih izdelajo mailing liste, maile pa pobirajo povsod po spletu. Verjetno kakšen seznam kupcev z maili in podatki tudi odkupijo od kakšnega podjetja. Očitno se ne zavedajo, da je razpečevanje osebnih podatkov svojih strank tretjim osebam kaznivo. No, pa k bistvu… Niso bili vsi napačni. Odjavila sem se od tistih, ki me niso zanimali, nekatere pa sem si pustila, ker me zanimajo njihove aktualne ponudbe in sem tako lahko med prvimi obveščena. Svojega mnenja o newsletterjih si torej še nisem dokončno razdelala, vem samo, da me ne zanimajo gradbeni stroji in avtodeli. Ko bi si vsaj pred pošiljanjem uredili ciljne skupine potencialnih strank, da bi lahko potem brala o stvareh, ki me dejansko zanimajo.

(Visited 84 times, 1 visits today)
Please follow and like us: